Planificació d’activitats de l’AMPA

estel_ampa

Informem dels preparatius de les activitats que volem fer l’AMPA. Ja tenim fixada la xerrada de l’Escola de Pares i Mares de Vic, serà el 24 de març a les 9 del vespre, ens la farà l’Anna Vives, la noia amb síndrome de down molt coneguda, va fer una tipografia pròpia i va ser nominada per catalana de l’any 2013. L’Anna Vives és un bon exemple de com les persones amb discapacitat intel•lectual i del desenvolupament poden fer grans coses.

El mes de febrer, no s’organitza la festa dels Tonis a Vic, en la que havíem participat des de fa molts anys. Per no quedar-nos sense aquesta festa, estem fent passos per tal d’anar a la Festa dels Tonis de Tona, que està prevista pel proper 6 d’abril.

Finalment, l’AMPA estem promovent la realització d’equinoteràpia a la finca Penedes de Taradell. Després d’uns anys a Vic, ens sembla que aquesta és la millor opció. Estem estudiant les possibilitats d’organitzar un transport d’anada de l’escola fins a Penedes.

Recordeu que dissabte dia 18 de gener, l’Associació Sant Tomàs organitza un concert solidari a Vic a benefici de l’Escola Estel i del Tris Tras.

Comments are closed.