Celebració dels 10 anys de l’Escola Estel a Vic

El 26 de març va fer 10 anys que la nostra escola tornava a Vic. L’any 2007 s’instal·lava a l’actual edifici projectat per l’arquitecte Josep M. Pericas, després d’haver estat primer a la casa Masferrer de  Vic i en segon lloc i durant molts anys al monestir de Sant Tomàs de Riudeperes, al municipi de Calldetenes. La celebració  dels 10 anys de tornar a ser a Vic s’entrellaça amb les celebracions  del  50è aniversari de la fundació de Sant Tomàs, associació constituïda el 1966, i de la mateixa creació  fa 50 anys de l’Escola Estel, el 7 de novembre de 1967. Un resum d’aquesta història el trobareu fàcilment clicant aquí i accedint així en un post publicat a principis d’aquest any en aquest lloc web.

L’edifici original de Josep M. Pericas  on, amb ampliacions i adaptacions posteriors,  hi ha actualment l’Escola Estel. Fotografia dels anys de la postguerra, procedent del fons  Bach de l’ACOS.

Els actes de celebració dels 10 anys que s’estan preparant són els següents:

• 6 d’abril de 2017 festa interna a l’escola, per alumnes i educadores, amb pregó, tallers, inflables jocs esportius, gran dinar amb pastís d’aniversari, discomòbil…
  • 17 de juny de 2017 festa oberta a l’escola, per a famílies, educadores, amics de l’Estel i veïnat… Realitzada en el marc de la festa de final de curs de l’AMPA comptarà  amb els bastoners de l’esbart sant Genís de Taradell, els grups de lleure de l’Estel, sopar popular i actuacions musicals de fi de festa.

A més a més, durant els propers mesos celebrarem el 50è aniversari de Sant Tomàs i també el 50è aniversari de l’Escola Estel

Comments are closed.